kajsagabriellas.blogg.se

Tacos
 
Hejsan! Tänkte bara säga att det är väldigt kul att ni lämnar en kommentar ibland! Nu är första föreläsningen gjord, den var introducerande och ganska lättsam. Jag tycker att det verkar kul, och ganska logiskt. Vill verkligen försöka plugga nu allt vad jag har och få bra betyg, men vi får väl se lite mer vad det innebär först innan jag börjar sätta för hårda krav. Kom precis hem från en liten promenad med telefonsamtal från Broder, Mamma och Jakob. Det är väldigt skönt att prata lite. Imorgon börjar jag vid 09.00, och precis som i morse var jag över ambitiös och bokade pass på IKSU innan skolan. Haha, vi kan ju se hur länge det håller i sig! Men som Sebbe säger, den bästa träningen är den som blir av! Sedan börjar nog plugget lite mer på riktigt, har tänkt stanna kvar i skolan och plugga efter föreläsningen och banka in lite i skallen. 
 
Ikväll gick vi och handlade diverse matvaror och tacos tillbehör och efter det lagade vi mat tillsammans. Det var väldigt trevligt, kul att få umgås lite med mina rumskompisar! De är verkligen hur goa som helst och jag trivs otroligt bra här! Dessutom är ju tacos alltid en hit! 
 
 
Mamma

Härligt att höra, till och med tacos ser gott ut :) njut nu i början av att det ät lite slappt sen blir det väl plugg i massor

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress