kajsagabriellas.blogg.se

Födelsedagstårta & Party Party
Hejsan ni! Hoppas att allt är bra. I Umeå är det strålande sol och det börjar faktiskt bli lite ljusare fram mot eftermiddagarna. Två av mina roommates har fyllt år så igår gick Erika & jag till affären för att handla tårtingridienser och sedan bakade vi en tårta till dom. Det var en väldigt simpel variant men det blev verkligen toppenbra och jag tror att det uppskattades mycket. Sedan tog jag en promenad, gick för första gången vilse i Umeå vilket resulterade i en del irrande, runtgångar och vägförfrågnningar. Självklart dog mobilen i kylan. När jag kom hem tog jag ett bad och såg halva senaste Pretty little liars avsnittet. 
Det blev som sagt fest här igår kväll med. Det kom hit en hel del folk, det capsades och spelades drickspel. Efter en lyckad förfest drog vi till ut och dansade till innan stängning. Det blev en väldigt rolig kväll och lyckad kväll! :) Brukar aldrig måla mina ögonbryn men Hanna trixade med dom igår och jag gillade det starkt. Lekte även fancy med röda läppar och naglar. Hänger just nu med mina mer bakis rumskompisar, själv är jag inte illamående ett dugg. Idag blir det förhoppningsvis lite plugg. Kram 
 
 
Mamma

Låter som studentliv..... Men sluta genast att gå vilse i kylan! Du kommer väl ihåg kursen jag hade med dig när du var liten om vilse ha .. Ha...
Jättekraaaaamar
Ps försökte nå dig igår ds

Mamma

Förresten snygg tårta !!!!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress