kajsagabriellas.blogg.se

Tisdag 29 November
Godmorgon vänner ♥ Här sitter jag och myser med tänd adventsljusstake och morgon kaffe efter en sväng på Iksu. Åh så fint. Jag trivs verkligen i min lilla lägenhet, det är så otroligt mysigt! Linnea & Therese, som snart blir mina nya grannar vart här igår och kikade lite. Seminariumet gick bra igår, och jag gjorde klart förvaltningsrätten. Tumme upp på det. Till helgen har jag tänkt köpa lite julklappar, strosa runt på stan och bara mysa. Det ska bli rätt skönt med en ledig helg, tenta på fredag och nästa moment börjar inte förrens måndag. Det är roligt. Har köpt några julklappar men de svåraste är kvar, dessutom ska julkort skickas och allt ska göras klart. Tänk att det bara är tre veckor till jag åker hem? Vad tog terminen vägen igentligen? Det har gått så fort. & jag har inte bara haft väldigt mycket att göra, utan jag har lärt mig massa saker.  Jag försökte sätta ord på det igår när jag & Cornelia tog en kvällspromenad i kylan. Jag har lärt mig att vara lite mer ödmjuk, inte dömma lika fort och fått smaka på min egen medicin. Kankse lite mer insiktsfull och lite mer förståelse, inte bara för mig själv men för andra.  Äsch, lär gör man hela livet, men jag känner verkligen att det har varit en spännande termin. Jag har fått många nya relationer och träffat så härliga typer, och fått bättre ölkunskaper vid lite jobb på Origo i baren. Dessutom har min engelska blivit klart bättre, jag har blivit lite modigare kanske, även om jag aldrig varit rädd för att vara framåt, och jag har fått mer teroretisk och skolrelaterade kunskaper. Fick förresten tillbaka en tenta igår som visade sig gått bra, hejdå Statistik! Jag kommer inte sakna dig!  
Tre hjärtan från staden med tre ♥♥♥  #notcheesyatallnono
Idag vid lunch väntar något riktigt kul, meny-avsmakning för Banketten. Alltså att titta på upplägg, testa smaker och godkänna den eventuella menyn och cateringens jobb. KUL! Sen väntar tentaplugg, böcker, överstryckningspennor, sammanfattningar och besök hos studievägledaren. Så ser min dag ut! Hoppas att ni får en mysig tisdag! 
Anonym

De går bra nu du är så himla duktig , så kul å läsa. Ölkunskaper är viktigt😍. Nu väntar en Pad Thai . Imorgon blir det en tur till koh samui🌴
❤️❤️❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress